Isco Sedang dalam Situasi yang Tidak Baik di Real Madrid

Agen Casino

Isco Sedang dalam Situasi yang Tidak Baik di Real Madrid – Isco tengah dalam keadaan yang tidak baik di Real Madrid. Rivaldo mengharap si pemain dapat geser ke Barcelona bila tidak diharapkan Los Blancos.

Musim ini berjalan berat untuk Isco. Ia baru bermain lima kali menjadi starter di La Liga dengan keseluruhan lama bermain 516 menit.

Keadaan makin memanas waktu Madrid kalah 0-3 dari CSKA Moskow pada pertandingan paling akhir babak group Liga Champions. Isco dimaksud geram pada fans tidak lama sesudah merintih sebab ofisial laga tidak memberikan sepak sudut untuk Madrid.

Madrid juga dilaporkan siap untuk melepas si gelandang serang itu, serta Rivaldo terasa Barca dapat saja berusaha untuk membawa Isco.

“Bila Anda menanyakan pada saya apa saya ingin lihat Isco di Barcelona, saya akan menjelaskan ya,” kata Rivaldo pada Betfair.

“Ia ialah pemain hebat serta saya fikir baik club ataupun pemain dapat mengerjakannya. Bagaimana juga, ini ialah proposal yang susah, susah untuk memikirkan dua lawan besar menegosiasikan transfer pemain,” sambungnya.

“Ia dibawah pantauan fans. Anda mesti lihat ke depan serta melupakan semua keadaan ini,” lebih bekas pemain Barcelona itu.